الدوري المصري
مودرن سبورت

مودرن سبورت

- -
16:00
بلدية المحلة

بلدية المحلة

الدوري المصري
فاركو

فاركو

- -
19:00
الزمالك

الزمالك

الدوري المصري
سيراميكا كليوباترا

سيراميكا كليوباترا

- -
19:00
الإسماعيلي

الإسماعيلي

جميع المباريات

إعلان

مصطفى شوبير يدعم أحمد نادر السيد بـ3 رسائل

11:40 م السبت 03 يوليو 2021

أحمد نادر السيد

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب - مراسل مصراوي:

وجه مصطفى شوبير حارس مرمى فريق النادي الأهلى، رسائل دعم لأحمد نادر السيد حارس مرمى الزمالك ومنتخب مصر للشباب عقب خسارة "الفراعنة" من منتخب السعودية في بطولة كأس العرب.

وجاءت رسائل مصطفى شوبير عبر صفحته الشخصية "تويتر" في ساعة متأخرة من اليوم السبت :"كأن فيه قانون خفي ينص على أن ابن أي لاعب سابق ممنوع يغلط أو ممنوع ياخد خبرات، أعتقد أنا أكثر واحد ممكن يكون حاسس باللي بيحصل دلوقتي فيه".

وأضاف :"أحمد نادر السيد جول كبير ومن الطبيعي أن الناس بتتعلم من غلطاتها لغاية ما تموت، مش عايزين واحد عمره 17 أو 18 سنة يغلط يبقي المشكلة عندك أنت مش عند اللي غلط، دي فطرة البشر وطبيعة الناس من أول ما ربنا خلقنا".

وتابع :"أعتقد الناس بتتفرج علي اليورو وشافت قد إيه في أخطاء من حراس وبردو فيه تألق طبعًا، بس الخطأ وارد حتى في واحدة من أكبر البطولات اللي بتتلعب في العال وشايفين حد زي كييزا وكاسبر شمايكل أبناء لأساطير وبيلعبوا مع منتخباتهم، بالتوفيق يا أخويا في الجاي إن شاء الله ربنا يكرمك".

وكان منتخب مصر للشباب خسر من نظيره السعودي بهدفين مقابل ثلاثة في لقاء أقيم عصر اليوم ضمن دور نصف النهائي من بطولة كأس العرب.

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان