إعلان

آية سماحة: عندي 3 قطط وواحدة منهم بتتكلم

07:02 م الإثنين 01 أبريل 2024

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- منى الموجي:

استضاف الفنان رامز جلال في حلقة اليوم 22 رمضان 2024، من برنامج رامز جاب من الأخر المعروض على قناة MBC مصر، الفنانتين آية سماحة وهاجر السراج.

وردًا على سؤال هل لديها أبناء، قالت آية "عندي 3 قطط، قطة منهم بتتكلم وبتقول ماما".

وردت آية سماحة على سخرية رامز من ملابسها وطريقة تصفيف شعرها، إذ قال في تقديمها: عاملة تسريحة نجلاء فتحي في المرأة الحديدية، إنتي لابسة بدلة غطس ولا بيجامة، لتعلق "حاجة مريحاني".

وسألها هي يطلق عليها أصدقائها "صحابك مسمينك آية تناحة"، لتعلق "اخس عليك لأ".

وقال رامز جلال في مقدمته عن آية وهاجر: لا فيكم سعاد حسني ولا ميرفت أمين، جايبكم وهعملكم كمين، جايبكم وهعرف الناس أد إيه انتوا منفسنين، العيال اللي مش بتشقى، كل حاجة بتيجي على الجاهز لازم يشوفوا الويل عشان يحسوا بقيمة اللي هما فيه".

وأضاف ساخرا "هو انتم مين، مين خلاكم على الأفيشات وبأمارة إيه، متصدرين ليه، عاملين متسهوكين، وهعملكم كمين".

ويستضيف رامز جلال في البرنامج عدد من نجوم الفن والرياضة والمشاهير من مختلف أنحاء العالم العربي، ومن بينهم: أيتن عامر، طارق لطفي، محمد أنور، ميرهان حسين، أحمد حسام ميدو، كزبرة، سمية الخشاب، باميلا الكيك، عبدالناصر زيدان، محمد رياض، حسن شاكوش وطليقته، وحمدي الميرغني.

وتقوم فكرة البرنامج على تنفيذ مقلب في اثنين من المشاهير، وبعضهما تحدث عن وجود خلاف بينهما، مثل استضافته مغني المهرجانات حسن شاكوش وطليقته ريم طارق، أيتن عامر وسمية الخشاب، باسم سمرة وأحمد السقا.

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان