إعلان

هل قدمت مواقف مضحكة عشان تبقى تريند؟!.. جابر القرموطي يرد

09:11 م الأربعاء 19 أبريل 2023

جابر القرموطي23

كتب- محمد أبوالمجد:

قال الإعلامي جابر القرموطى، إنه لم يقدم مواقف مضحكة من أجل التريند، مضيفًا: "ولا اعرف حاجة عن التريند ولا لا علاقة بالسوشيال ميديا".

وأوضح "القرموطي" في حواره لبرنامج "أنا والقناع" والذي تقدمه الإعلامية منى عبد الوهاب، على فضائية "الحياة" مساء الأربعاء: "أنا قلت هرصد الواقع بطريقة مختلفة عشان أوصل للمواطن الطبيعي جدًا في القرية والريف"، متابعًا: "عندي 33 قرية و575نجع وكفر مفيش مذيع بيوصلهم، وأنا كنت الأقرب اللي يوصلهم".

وتابع: "كل تحقيق خارجي حتى مشاكلي مع الناس، عمري ما كان تركيزي في أي مشكلة على الحضر، كان هدفي ومازال حتى الآن إني أمشي في المسار والإطار دا لأن القرب من الناس هو المحك"، موضحًا: "عملنا حلقات في شيء من الندم عليها، أنا من 2012 لحد 2016، حوالي 5 سنين ولو قولنا 200 حلقة في الموسم لما يطلع منهم 10 حلقات مش حلوين عادي".

وأردف: "غلطة الشاطر مش ب 1000 لكنه بيصلحها بأشطر منها، ومكنش عندي فكرة التلعثم في حل المشكلة".

يذكر أن برنامج "أنا والقناع" هو برنامج رمضاني تقدمه الإعلامية منى عبدالوهاب ويُعرض على قناتي الحياة وcbc ضمن خريطة الشركة المُتحدة للخدمات الإعلامية وإنتاج شركة DS+، ويستضيف عدد من الفنانين، مثل النجمة يسرا والنجمة غادة عادل والنجمة نيللي كريم والنجم شريف منير وشيماء سيف والنجم الكبير محيي إسماعيل وبيومي فؤاد وريهام عبد الغفور.

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان