إعلان

تامر أمين: "محمد رمضان عنده كنز وثروة بيضيعها بأيده"

09:20 م الأربعاء 13 مايو 2020

أول فرحة في حياتي.. محمد رمضان ينشر صورة مع ابنته

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب – معتز عباس:

قال الإعلامي تامر أمين، إن علاقته بالفنان محمد رمضان وهجومه المستمر عليه ليس من أجل استفزاز جمهوره لمتابعته.

وأضاف "أمين"، في لقاءه ببرنامج خببرنامج "شيخ الحارة والجريئة"، تقديم المخرجة إيناس الدغيدى، المذاع على قناة "القاهرة والناس"، اليوم الأربعاء، قائلًا: "رمضان عنده كنز وثروة بيضيعها بأيده، وبستخسر اللى هو بيعمله .. وولادى مابيتفرجوش عليه".

وأردف، قائلًا: ""ايفيهاتى بتضحك، وأنا مش متهور على الهواء، وأعتقد أني شخص ناجح .. وربنا أدانى نجاح أكتر من اللى توقعته .. وأنا رقم 2 فى مصر بعد عمرو أديب بـ "الاحصايات".

وعلق عن لقاءه بأحدى الشخصيات الهاربة خارج مصر بعد ثورة يونيه 2013، قائلا، "هذا الشخص هو أيمن نور،و كان صديقي جدًا فيما قبل يناير، وكنت بشوف أنه حد مختلف وعنده أفكار، وكان بينا تليفونات ولقاءات، لحد ما حصلت ثورة 2011، ولاحظت تغير في سلوكه، وأصبح مقرب أوى من الأخوان، وبيحضر الاجتماعات بتاعت محمد مرسى، وقولت دا مش أيمن اللي أنا اعرفه".

وتابع: "ما حدث بعد ذلك فى ثورة يونيه عام 2013، كنت في لبنان وكلمته وقابلته، وقولتله أنت بتعمل نظام الإخوان دا فاشى، ولكن لقيته بيقولى أنه عندي مشاكل في التفكير ومحتاج أجازة، وعاوز وقت لمراجعة النفس.. الحياة في السياسة قرارات وأمين نور لا يجرؤ على أن يعرض على أن أعمل معه".

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان