إعلان

أسباب انفصال مصطفى فهمي عن فاتن موسى: "خناقة كانت القشة الأخيرة"

02:27 ص الثلاثاء 14 ديسمبر 2021

الفنان مصطفى فهمي

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- منى الموجي:

أكد الفنان مصطفى فهمي أنه يرى الطلاق شيئا صحيا، عندما تصل الحياة لمرحلة عدم القدرة على التفاهم، لافتًا إلى أن الصور التي كانت تُنشر على مواقع التواصل الاجتماعي وتجمعه بزوجته فاتن موسى، وقتها كان يظهر فيها مبتسما وسعيدًا لأنه أمام الناس.

وتابع في حواره مع الإعلامي عمرو أديب، ببرنامج "الحكاية" المعروض على قناة MBC مصر: "لما بنكون قدام الناس لازم نضحك ومش معناه انك في بيتك سعيد، بتروح البيت بيحصل الخناق، واخر سنتين كانت كده، الكوباية بتتملي لحد ما بتيجي القشة الأخيرة بتوصل لمرحلة انك مش قادر تكمل".

وأضاف مصطفى "القشة الأخيرة كانت لما حصل بيني وبينها مشكلة قبل سفرها للبنان لحضور خطوبة أختها، وقتها كان فيه ضرب في لبنان وقررت عدم السفر، وكان أخوها يجلس في بيتي قبلها بأسبوع، وعندما صرحت بعدم رغبتي في السفر وقعت الخناقة، وكانت كبيرة لدرجة أن اخوها قال كده مينفعش انزلوا اتطلقوا بقى، قالت انا مش هتطلق أنا أطلق وانا اللي اخد قرار الطلاق".

وأكد مصطفى أن تعبير فاتن الأخير جعله يقرر في نفسه داخليا أن الطلاق والانفصال سيقع وأن الحياة بينهما لن تستمر، وردا على اتهامها له بأنه غدر بها لعدم قيامه بإخبارها بوقوع الطلاق، قال "لأ قلت وقبل ما تسافر كانت عارفة. الغدر هو اللي بيحصلي أنا دلوقتي، التشهير والسب والقذف اللي بيحصل على السوشيال ميديا، فيه أسباب كتير الكوباية اتملت مش من الهوا".

جدير بالذكر أن مصطفى فهمي انفصل مؤخرًا عن فاتن موسى، وأكدت هي أنه لم يخبرها ولم يمنحها مستحقاتها ومتعلقاتها الشخصية.

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان