إعلان

أحمد مالك تعليقاً على فيديو "الواقي الذكري" بميدان التحرير: لحظة تهور ندمان عليها

01:33 م الثلاثاء 26 يناير 2016

الفنان الشاب أحمد مالك

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت - عبير القاضي:

قدم الفنان الشاب أحمد مالك، الاعتذار للشرطة المصرية، وشعب مصر بشكل كامل، على اشتراكه في الفيديو الذي تداوله مستخدمو مواقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك وتويتر" والذي يسىء فيه للشرطة المصرية، مع مراسل برنامج "ابلة فاهيتا".

وقال مالك عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي"فيسبوك" اليوم الثلاثاء، " بعتذر بشدة لكل شخص اساءه الفيديو و خاصة الشرطة، الفيديو فعلاً فيه تجاوزات لم اتوقع انها تخرج بره دايرة الاصدقاء و ده مش مبرر علي الخطأ، انا عمري عشرين سنه و ساعات في السن ده الافكار المتهوره بتسبق التفكير العقلاني و للأسف الغلطات دلوقتي بقت مسجلة و مصورة و ده بيديها عمر و حجم أكبر من حجمها الحقيقي".

وأضاف :" دي لحظة تهور و لحظة مش محسوبة و فعلاً ندمان عليها و حاولت مسحها و لكن كنت فوجأت انها انتشرت قبل ما اقدر انقذ الموقف، يمكن الموقف ده كله نابع من احباط عدم القدرة علي التعبير عن الرأي اللي جيلي حاسه الأيام دي بس برضه ده ميدينيش الحق اني اتجاوز او اعبر عن رأيي بطريقة متجاوزة في حق الآخرين. اكتر حاجه مضايقاني انه هيتم استخدام اللحظة دي لتشويه الثوار و الثورة و مقدرش الوم حد في النقطه دي الا نفسي اللي الاحباط عماها. اتمني من الجميع أنهم ميتعاملوش مع اللحظه دي علي انها بتلخصني و يتعاملوا معاها انها لحظة عابرة لن تتكرر، مرة آخري بعتذر".

Capture1

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان